Stressnya Lutut Tumitku Batuk² Oren?



Apakah???? Heeeee pelik tak tengok gambaq-gambaq ni semua? Apa hal ada orang stress, macam sakit tumit, sakit lutut, ada budak batuk-batuk? Last sekali tiba-tiba ada buah oren? Hahahaha...

Kalau nak tahu, sebenarnya saya ni jadi suka dan percaya kat vitamin-vitamin Shaklee ni sebab-sebab kes inilah... Mula-mula saya sendiri terkena sakit tumit




Dah jadi sejarah dah. Konsisten makan Omega Guard, Ostematrix alhamdulillah, sekarang dah takde. 

Lepas tu anak saya yang abang ni, dulu asyik batuk-batuk. Setiap bulan mesti kena pi klinik. Sampai doktor suruh amik inhaler dah. Last warning. 




Last-last alhamdulillah sihat. Saya konsistenkan bagi Omega Guard dan Chewable Vitamin C aje.

Baru-baru ni pula mak mertua saya mengadu sakit lutut sangat. 



Saya tinggalkan Omega Guard juga. Sekali rasa, mak mertua saya pun jatuh suka dengan Omega Guard ni... Memang kami sediakan bekalan bulan-bulan kat mak. Asal mak makin baik dan sihat 😀

Kadang-kadang kita tak lari daripada rasa nak marah, stress, pening kepala. 




Tak sangka makan vitamin B Complex ni boleh bantu mengurangkan stress. Sungguh macam tak percaya macam mana vitamin B Complex boleh redakan kemarahan... Tapi saya sendiri rasa 😂 Kalau secara saintifik pun, memang B Complex membantu dalam mengawal emosi kita.

Yang last sekali gambaq buah oren tu, significantnya ialah vitamin C



Vitamin yang bagi saya kena sentiasa ada dan sangat laku keras. Baik untuk kesihatan sistem pertahanan badan (batuk, selsema, demam) dan juga kesihatan kulit. Kalau takde tu, rasa macam tak best sungguh.  



Hasil daripada saya rasa sendiri set-set vitamin ni... Saya memang rasa yakin sangat kalau korang semua memerlukan bantuan dalam hal-hal ini. InsyaAllah saya guide cara makan semua, untuk kita sama-sama capai kesihatan yang lebih baik, kehidupan yang lebih gembira. Apa-apa pun, yang memulihkan semuanya daripada Allah. Kita hanya berusaha yang terbaik 😊

#TsunamiShaklee
#9Gemilang

Pengedar Shaklee Anda:
Tel: 012-5538628
ID Shaklee: 1112978
Previous
Next Post »
1 Komentar