Kisah separuh botol Omega Guard - Mengurangkan masalah sakit lutut mak

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... :) Hari ni nak citer pasal kisah mak cari Omega :) 

Mak mertua saya ni, masa nak raya hari tu, (ni diceritakan oleh kakak ipar saya) pergilah ke pasaraya nak beli lapik lantai.... Masa nak membeli tu, tengok-tengok dalam beg, beg duitnya takde.... Memang panik dan terkejutlah mak saya... Masa tu mak saya di tingkat dua pasaraya.

Anak sedara saya yang bawa mak ke pasaraya turun dari tingkat dua pasaraya cepat-cepat check dalam kereta. Kot-kot terjatuh masa nak keluar kereta... Tengok-tengok takde... Bayangkanlah macam mana perasaannya kan... Dengan duit dan pelbagai kad yang ada dalam beg duit tu...

Dari kereta, anak sedara saya call beritahu mak yang beg duit tu takde dalam kereta. Dengan pantasnya, mak dari tingkat dua pasaraya cepat-cepat turun. Apabila anak sedara saya masuk ke pasaraya tu, mak saya dah ada di tingkat bawah. Fuhhh memang cepat mak turun...

Mak mertua saya ni memang sakit lutut... Tapi tahan lagi nak berjalan... Tapi apabila dah jadi kes ni, dia dah tak hirau sakit lutut dan memang turun tangga tu dengan pantas. Niatnya nak balik rumah. Nak cari di rumah pula.. Mana lagi kalau bukan tertinggal di rumah kan..

Sesampainya di rumah, alhamdulillah, memang tertinggal di rumah rupanya.... Fuuhhhh lega... Tapi kesan selepas itu, kaki mak mertua saya bertambah sakit :'(

Apabila kami pulang beraya hari tu, mak sembunyikan aje rasa sakit lututnya... Tapi sebelum balik tu, saya tinggalkan sebotol Omega Guard yang telah dibuka... Sebab sebelum ni, saya pun ada sakit tumit. Apabila makan Omega Guard dan Ostematrix dengan konsisten, alhamdulillah, memang ada perubahan. Hilang dah sakit tumit tu...

Beberapa hari lepas, kakak ipar maklumkan yang mak tanya, ada ke jual Omega Guard tu di Pasir Mas... Dia nak beli... Ya Allah.... syukurnya rasa apabila mengetahui perkara tu.. Maknanya mak rasa kebaikan Omega Guard tu.. Kata mak... Hilang rasa berdenyut-denyut sakit lututnya tu... Bermakna dengan izin Allah, Omega Guard membantu mengurangkan masalah sakit lutut mak....

Takpe mak... Nanti kami akan pos kan kepada mak.... Ya Allah... Semoga mak tak sakit lutut lagi selepas ini... InsyaAllah, nanti kita bagi mak makan Omega Guard dengan Ostematrix sekali... InsyaAllah kombinasi Ostematrix sebagai kalsium dan Omega Guard memang terbaik.

Bulan ni pun ada promosi Ostematrix, memang time terbaiklah nak beli ni. 

Semoga mak sihat-sihat selalu lepas ni... Tak payah lagi nak tahan sakit lutut... Ya Allah, semoga ramai lagi insan dapat dibantu dengan masalah sakit lutut atau sakit-sakit sendi ni... Orang tua tak mengadu kat anak pasal sakitnya... Anak-anaklah yang kena selalu tanya dan ambil tahu hal mereka... 

Nak dapatkan Omega Guard ni, boleh hubungi saya di 012-5538628. Saya boleh pos kan di mana jua anda berada. Nak COD pun boleh bagi yang tinggal di Shah Alam, Subang Jaya, Petaling Jaya, area Amcorp Mall, Menara PKNS, dan sekitarnya. Mid Valley dan Klang pun boleh :)

Diana
SID: 1112978 (boleh guna ID saya kalau membeli terus di Shaklee)
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
0 Komentar