GLA Complex Penting Bagi Gadis Yang Mengalami Masalah Kitaran Haid

Kali ini, saya rasa penting untuk saya highlightkan kepentingan GLA Complex kepada wanita muda atau pun gadis remaja... saya rasa sangat penting untuk gadis-gadis yang terutamanya berumur 18 tahun ke atas mengambil GLA Complex jika mereka mengalami masalah kitaran haid yang tidak teratur.



Mengikut pengalaman saya sendiri, ketika saya berada di peringkat umur tersebut, memang kitaran haid saya kurang teratur. Ada masanya berpanjang sehingga ke 15 hari. Ada juga segelintir rakan-rakan saya tidak datang haid langsung... Selain itu, ada juga yang mengalami sakit senggugut yang melampau... hingga terpaksa berbaring.

Pada umur-umur begini juga, hormon di dalam badan kita kurang stabil. Kebanyakan yang tengah belajar, mungkin stress, penat dan sebagainya menyebabkan hormon di dalam badan tidak stabil. Kesannya, selain kitaran haid yang tidak teratur, sesetengah orang akan mengalami masalah jerawat yang teruk. Memang itulah yang saya alami dahulu :) Jerawat keluar dengan suburnya.

Untuk membetulkan masalah kitaran haid saya, saya dulu mengambil Evening Primerose Oil. Tapi kini, saya ingin cadangkan GLA Complex kerana GLA Complex Shaklee diekstrak daripada tumbuhan borage dan adalah 3 kali lebih berkesan daripada Evening Primerose Oil. Di samping itu, GLA Complex daripada Shaklee adalah supplemen semulajadi yang selamat kerana bebas daripada bahan kimia.

Selain itu, dengan mengambil GLA Complex, masalah PMS, mood swing, sakit senggugut dapat dikurangkan. Hormon di dalam badan juga distabilkan. Dengan itu, masalah jerawat lebih terkawal. InsyaAllah, pengambilan GLA Complex dengan konsisten akan memberi kesan kepada kitaran haid yang lebih teratur dan kulit yang lebih cantik. Untuk jangka masa yang panjang, insyaAllah kita boleh elakkan cyst. Boleh baca testimoni pengambilan GLA Complex untuk mengecutkan cyst di sini.

Bulan Ogos ini, adalah bulan bertuah GLA Complex. Pada masa inilah waktu terbaik untuk borong GLA Complex. Memang harga berbaloi-baloi tapi terhad pada bulan ini sahaja...Saya memang tengah mengambil GLA Complex sekarang ini. Anda bila lagi :)



Hubungi saya di 012-5538628. Semua pelanggan saya berhak mendapat konsultasi saya secara percuma sepanjang masa.


Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy

Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
1 Komentar
avatar

assalamualaikum tuan tanah.....salam singgah sebentar disini mencari teman dikala malam menjelma...haha...peace yoo..

Balas