Makan vitamin tapi takde kesan?

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pembaca-pembaca yang saya sayangi :)

Nak citer ni... Kisah saya sendiri... Dolu-dolukan... Saya ni memang bolehlah dikatakan sebagai pengamal vitamin.... Nak dapatkan vitamin pun mudah juga... 

Dulu... Kebanyakan masanya saya makan vitamin, tapi tak berapa jelas untuk apa saya ambil vitamin ni hari-hari... Sebab dah ada di rumah saya makan aje la kan.... Tapi vitamin-vitamin ni BUKAN vitamin Shaklee tau....

Walaupun makan vitamin, tapi macam takde kesan aje... Saya selalu rasa lemau... Pagi-pagi terasa letih.... Tak semangat... Tak bestlah!



Saya tanya BFF saya Ainul Malik, macam mana saya nak selesaikan masalah ni... Ainul Malik cadangkan makan Ostematrix.

Apa pulak Ostematrix ni? Ostematrix ni tablet kalsium. Ada vitamin D dan Magnesium juga untuk membantu menyerap kalsium dengan lebih berkesan. 

Kalau tuan-tuan dan puan-puan nak tahu, apabila saya mula makan Oste (nama manja Ostematrix), Alhamdulillah, rasa ok sikit apabila bangun pagi. Takdelah lemau sangat. Rasa badan pun lebih bertenaga.

Start daripada tu, saya memang peminat tegar Oste ni.... Yelaaa daripada tak rasa apa-apa, saya boleh rasa perbezaannya.. 

Bukan aje Oste yang saya makan... Saya diuji pula dengan sakit tumit. Saya tanya-tanya kawan-kawan Shaklee saya, depa cakap, tambah Omega Guard... Saya pun makanlah Omega Guard... Alhamdulillah, sekarang ni, hilang dah sakit tumit ni....

Sebab tu lah saya setia dengan Shaklee. Ni tak masuk cerita-cerita lain lagi.. Kang panjang sangat saya membebel petang-petang ni.... Sebab tu saya tak pandang dah jenama-jenama vitamin lain.... 

Lagi pun, vitamin-vitamin Shaklee ini diuji secara klinikal dulu sebelum dijual. Bukan nak harap testimoni aje. Shaklee nak pastikan vitamin-vitamin yang dikeluarkan selamat dan berkesan. Tak cukup dengan ujian klinikal, dipanggil pulak pihak ketiga untuk buat kajian ke atas kesan pengambilan vitamin Shaklee ni....

Haaaa... Terus saya tak pandang dah jenama lain...

Jadi, bagi yang mencari-cari vitamin untuk diamalkan dan nak dapat kesan BAIK dan POSITIF saya highly rekemen vitamin-vitamin jenama Shaklee. Cuba dulu, baru tahu... Kalau nak dapatkan vitamin Shaklee ni, Whatsapp saya je. Nombornya 012-5538628.

Terima kasih.

SID: 1112978 (boleh pakai ID Shaklee saya kalau beli direct di Shaklee)
Tel: 012-5538628
Previous
Next Post »
0 Komentar