Testimoni Sustained Release Vita-C dan Omega Guard

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.... Selamat berhujung minggu. Semoga hujung minggu anda terisi dengan perkara-perkara yang baik :) Hari ni rasa nak share atau berikan testimoni Sustained Release Vitamin C dan Omega Guard... Hari tu saya ada tulis yang pengambilan Vitamin C ni mencerahkan kulit... anda boleh baca di SINI.



Kali ni, saya macam nak kena sakit tekak dan kahak mula berkumpul. Bangun pagi semalam (Jumaat) dah rasa tak sedap tekak.... Masa gi bilik air, saya buangkan sikit kahak kehijauan... Lepas siap semua, saya siapkan baju anak saya untuk ke sekolah, keluar pulak hingus yang agak banyak... Alhamdulillah, saya tidak pula mengalami hidung tersumbat masa tidur seperti kebiasaan yang saya alami.

Jadi semalam, saya decide, saya akan makan dua biji Sustained Release Vita-C. (Setiap hari memang saya makan sebiji sebagai supplemen kehamilan saya). Jadi, saya makan sebiji pada waktu pagi. Makan dalam kul 10.30 pagi gitu. Lepas lunch semua, tak sampai 5 jam lagi, maka saya tangguhkan sehingga minum petang. 

Kenapa saya tak makan sekaligus 2 biji? Sebab Vitamin C Shaklee ni, mengandungi teknologi 'Sustained Release' di mana, pada setiap jam, hanya 100mg dilepaskan ke dalam tubuh. Sebiji vitamin C ni mengandungi 500mg ya. Jadi, selepas 5 jam, baru semua vitamin C ni akan larut sepenuhnya. Oleh itu, jika saya mengambil 2 biji terus vitamin C ni, rugilah tablet vitamin C yang kedua. Sebab nutrien tu akan larut dalam air, dan dibuang melalui pembuangan air kecil.

Alhamdulillah dengan izin Allah, hari ni, clear dah segala sakit tekak dan kahak... Pagi tadi ade sikit... Tapi sekarang dah hilang.... Sejak hamil ni, kesihatan diri memang kena jaga lebih skit, sebab tak digalakkan untuk mengambil ubat-ubatan. Sebab tu Set Kehamilan Shaklee ni dah cukup lengkap... Apa dia Set Kehamilan Shaklee? Leh rujuk di SINI.

Set Kehamilan Shaklee ni, berfungsi melengkapkan keperluan nutrien untuk ibu dan juga bayi yang dikandung. Selain itu, memperkuatkan sistem imun tubuh ibu, agar sihat dan bertenaga selalu. Alhamdulillah, ikhtiar kita semasa mengandungkan... Sebab masa kehamilan pertama dulu, saya memang lemah sangat. 

Anak saya juga kena batuk-batuk dan berair hidung. Setakat ni memang terkawal. Alhamdulillah, dah lama tak melawat klinik. Saya beri anak saya Omega Guard dan Chewable Vitamin C sebagai supplemen harian. Dulu kalau gi nursery, kalau ade anak-anak lain yang batuk selsema, memang anak saya pun kena sekali... Sekarang, walaupun dah masuk tadika dan bercampur-campur dengan anak-anak lain, Alhamdulillah, syukur kepada Allah, anak saya sihat. 

Kalau anda juga inginkan supplemen-supplemen Shaklee ini, sama ada untuk diri sendiri atau anak-anak anda, jangan malu-malu untuk menghubungi saya di 012-5538628. Kalau nak jimat, elok daftar sebagai ahli. Next time anda boleh order je online and terus sampai ke rumah anda...

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ Viber: 012-5538628

Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com



Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

Kind Hearty Enterprise


COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC


COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek 
Previous
Next Post »
0 Komentar