Cabaran Shaklee Collagen Powder 15 Hari - Hari ke-14 dan 15

Cabaran Hari Ke-14 dan 15 Penggunaan Shaklee Collagen Powder

Minta maaf sebab saya lambat update Cabaran Shaklee Collagen Powder bagi Hari ke-13 dan hari ke-14.  Ok, tanpa membuang masa, ni dah hari finale ni. Jom kita lihat kesannya :)



Saya ingin maklumkan bahawa lighting kali ini berbeza. Satu adalah lighting malam (hari ke-14) dan satu lagi adalah lighting siang (hari ke-15). 

Saya juga ingin maklumkan saya tengah mengalami kenaikan jerawat halus di dahi. Apa pun idaklah teruk sangat. Memang ada masa-masanya jerawat ni suka sangat bertempek di kulit saya.. Cuma selalunya jerawat ni naik satu malam, keesokan dah surut. Boleh tengok di gambar dahi di bawah.


Kesan Shaklee Collagen Powder di Dahi untuk Hari Ke -14 dan 15



Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kanan untuk Hari Ke -14 dan 15



Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kiri untuk Hari Ke -14 dan 15


Dengan ini, berakhirlah Cabaran 15 Hari Shaklee Collagen Powder. Bermakna sekotak kolagen ini telah habis saya makan. Alhamdulillah, saya amat berpuas hati dengan penggunaannya. 

kulit saya memang bermasalah. Tetapi apabila mengamalkan kolagen ini, memang nampak kesan ketara perubahan daripada hari kedua dan hari terakhir memakan kolagen ini.

Untuk mendapat kesan yang optima, pastikan anda minum air secukupnya setiap hari. Kalau rasa perut anda akan kembung kerana minum banyak, anda boleh minum dalam kuantiti yang kecil tapi kerap. Air yang mencukupi adalah sangat penting untuk fungsi tubuh, terutamanya dalam proses mencantikkan kulit :)

Walaupun sekotak dah habis, tetapi dengan harga promosi pada bulan lepas, saya tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan lagi kolagen. Memang berbaloi sangat, baik untuk kulit saya dan juga wang saya :)

Anda nak juga? Hubungi saya di 012-5538628.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar