Cabaran Shaklee Collagen Powder 15 Hari - Hari ke-13

Cabaran Hari Ke-13 Penggunaan Shaklee Collagen Powder

Sudah pun masuk hari ke-13 dalam Cabaran Shaklee Collagen Powder dan saya sangat gembira :) Kawan di ofis pun ada tegur yang kulit saya semakin elok sejak saya mengamalkan Shaklee Collagen Powder. 

Baru hari ke-13, tak lama pun. Sempena raya haji, Alhamdulillah kulit saya akan lebih-lebih elok lagi... Jomlah tengok gambar hari ini :)


Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kanan untuk Hari Ke -13


Kesan Shaklee Collagen Powder di Pipi Kiri untuk Hari Ke -13



Kesan Shaklee Collagen Powder di Dahi untuk Hari Ke -13


Kelihatan kesan parut juga semakin pudar. Berbunga-bunga rasa hati. Jomlah cuba :) Tak perlu risau, saya sarankan jadi ahli terus. Dengan hanya RM65.00 anda akan dapat menikmati keahlian Shaklee seumur hidup, selagi anda ada membeli mana-mana supplemen Shaklee sepanjang tahun.


Nak free membership? beli Shaklee Collagen Powder sebanyak 3 kotak, memang tak perlu bayar harga retail, terus dapat harga ahli dan pertengahan bulan depan dapat cash back pula. Memang sangat berbaloi.


Hubungi saya di 012-5538628.


Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek

Previous
Next Post »
0 Komentar