Mealshakes Bukan Sahaja Untuk Kanak-Kanak

Bulan September 2014 ini adalah bulan penjimatan berganda kerana bukan sahaja Mealshakes dipromosikan, malah Shaklee Collagen Powder juga. 

Pembaca budiman sekalian tahukan, pada bulan September ini, beli 3 canister Mealshakes dan anda akan mendapat satu canister secara percuma? Begitu juga dengan pembelian Kolagen, beli 6 kotak Shaklee Collagen Powder dan anda akan mendapat sekotak percuma :)

Tetapi, saya bukanlah nak bercakap pasal kolagen. Kalau anda nak tahu pasal kolagen, anda boleh klik di sini.

Hari ini, saya nak kongsikan pasal Mealshakes. Seperti yang kebanyakan daripada pembaca budiman sekalian tahu, Mealshakes sangat baik untuk pembesaran kanak-kanak dan juga sangat sesuai untuk menambah selera kanak-kanak yang 'picky eater'.



Statement yang saya nyatakan memang betul, sebab anak saya sendiri, seorang 'picky eater' memang mengambil Mealshakes. Memang ketara sangat seleranya bertambah apabila mengambil Mealshakes.




Hari ini, saya juga nak kongsikan bahawa Mealshakes sangat baik kepada orang dewasa juga. Sebelum ini, saya ada juga mengambil Mealshakes tapi bukanlah secara konsisten. Tetapi, memandangkan bekalan ESP saya semakin kurang (tak lama lagi nak kena beli lagi :)), saya campurkan juga Mealshakes bersama ESP ke dalam minuman coklat pagi saya.

Sebelum ini, saya ada menulis bahawa Mealshakes sangat bagus untuk seisi keluarga dan sangat sesuai diambil semasa sarapan, terutama kepada kanak-kanak supaya mereka dapat bertahan semasa di sekolah dan juga kepada dewasa yang inginkan sarapan segera. Boleh rujuk artikel tersebut di sini.

Apabila saya mencampurkan Mealshakes, ESP ke minuman coklat saya, saya dapati saya rasa tidaklah lapar sangat sehingga ke tengahari. Kebetulan, saya agak sibuk dan menyebabkan terlambat mengambil lunch. Alhamdulillah, saya tidak merasa lapar. 

Sesungguhnya semuanya pun daripada Allah. Cuma saya kongsikan pengalaman ini, terutama bagi yang selalu terlepas makan tengahari, mungkin anda juga boleh mencuba Mealshakes ini.

Bulan September ini adalah bulan terbaik untuk membeli Mealshakes untuk anda dan juga anak anda. Beli 3 canister Mealshakes dan anda akan dapat percuma 1 canister lagi. Memang berbaloi sangat pembelian anda kerana 1 canister dapat bertahan sehingga 2 - 3 bulan.

Harga retail bagi 1 canister Mealshakes (544g) ialah RM113.75. Tapi dengan pembelian 3 canister dan mendapat satu canister percuma, anda memang jimat sangat-sangat.

Anda nak beli? Atau anda nak tanya apa sahaja.... ? Jangan malu-malu untuk menghubungi saya di 012-5538628. Setiap pembelian daripada saya, akan mendapat panduan dan konsultasi pemakanan supplemen secara percuma :)

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ, Petaling Jaya dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek

Previous
Next Post »
0 Komentar