Cabaran Liebster Award 2

Kali ini saya di tag pula oleh Nurul Aqidah Azahar untuk 

cabaran Liebster Award yang kedua. Ok inilah soalannya:



1. Apakah impian anda? - Impian saya banyak... Antara 

impian short term ialah menunaikan permintaan ibu saya 

untuk bercuti ke Bali. InsyaAllah akan tercapai. Selain itu, 

saya ingin menukarkan suami saya kepada Work At Home 

Father dengan menumpukan sepenuhnya kepada bisnes 

Shaklee dan kami dapat sustain dengan pendapatan yang 

mantap. Anak saya akan lebih terjaga kerana tidak perlu 

kami menghantar mereka ke taska atau pengasuh. Nur 

Muhammad tidak perlu lagi tanya, esok ayah cuti? Ibu cuti?


2.Di mana tempat kelahiran anda? - Penang


3.Apakah daya penarik diri anda? - Saya pun tak tahu. Kena 

tanya orang yang melihat saya lah :)


4. Tempat percutian yang teringin sangat nak pergi? - Paris


5.Apa yang mesti ada dalam beg anda? - Purse and 

Handphone


6.Warna tema hari perkahwinan anda? - Putih cream


7. Artis korea kegemaran anda? - Tiada


8.Jenama handphone yang anda pakai sekarang? - Samsung 

Note 2


9.Supplement yang korang makan untuk 

kesihatan/kecantikan diri? - Omega Guard, OsteMatrix, 

Vivix, B Complex, GLA Complex


10.Apa yang anda lakukan sebelum tidur? - Baca doa dan 

pusing kiri kanan.


11.Apa yang menarik tentang blog saya 

(MummySupplementShop) ? Link dan maklumat disusun 

kemas. Senang nak cari.
Previous
Next Post »
2 Komentar
avatar

thnkz sudi jawab soalan2 ida..hope kite sama2 sukses dlm Shaklee..good luck!!

Balas
avatar

InsyaAllah ida.. Trima kasih kat ida juga :) Aminnn.. kita memang da berjaya.. Alhamdulillah :)

Balas