Vivix - Membantu Dalam Usaha Berhenti Merokok (Testimoni Saya)

Bulan lepas, Julai 2014, Shaklee telah mengadakan promosi beli Vivix 6 botol dan dapat percuma sebotol Vivix lagi. Memang promosi tersebut sangat tidak patut dilepaskan.... Saya sebagai SID, memang ambil peluang tersebut untuk borong Vivix



Tujuan saya adalah untuk diberikan kepada mama saya kerana mama ada beberapa masalah kesihatan. Tapi tidaklah kronik. Saya harap mama sembuh sepenuhnya. Kemudian saya juga belikan untuk suami saya... Tujuan utama adalah untuk membantu suami saya dalam usaha BERHENTI MEROKOK... :)

Saya juga amalkan... untuk kesihatan yang menyeluruh....

Botol Vivix pertama, kami kongsi bertiga - mama, suami saya dan saya :) Apabila mama pulang, saya hadiahkan mama sebotol lagi... Tinggal saya dan suami habiskan botol pertama. Walaupun berkongsi bertiga Vivix tersebut, tahan juga hampir sebulan.

Memang suami saya akui, dalam hanya beberapa hari mengamalkan Vivix, dia dapat merasakan rokok tersebut pahit.... tapi memang diakui, tidak mudah untuk melepaskan rokok tersebut begitu sahaja... Takpe... saya tidak berputus asa :)

Kini, sudah pun hampir dua bulan kami mengamalkan Vivix. Saya sudah pun membuka botol kedua untuk saya dan suami saya. Pada 24 Ogos 2014, setelah mengamalkan Vivix hampir dua bulan, suami saya telah mengkhabarkan berita yang sangat menggembirakan :)

Kata suami saya, "Sebenarnya memang dah rasa tak best hisap rokok..." Macam tak percaya telinga yang mendengar! Saya rasa sangat bersyukur. Bagi suami saya, macam tak ada makna dah hisap rokok tersebut.. tiada nikmat dah dalam each puff.... 

Allahuakhbar... Alhamdulillah... betullah... sebelum-sebelum ini, saya hanya membaca dan mendengar testimoni-testimoni orang-orang yang telah mencuba untuk berhenti merokok dengan Vivix. Kini saya sendiri mendengar pengakuan suami saya :)

Cumanya, apa yang saya ingin nyatakan di sini, sebagai seorang isteri, janganlah berputus asa. Mungkin tabiat merokok itu tidak dihentikan serta merta. Teruskan menyokong suami anda. InsyaAllah, dengan usaha anda, akan ada hasil yang baik nanti.





Sesiapa yang ingin mencuba Vivix untuk diri sendiri atau untuk membantu orang tersayang berhenti merokok, jangan segan-segan untuk menghubungi saya di 012-5538628. Harga sebotol Vivix adalah RM475.00. Tapi kesan yang dialami adalah setanding dengan harga yang dibayar. Sangat-sangat berbaloi, InsyaAllah. Sesungguhnya segala-galanya adalah dengan keizinan Allah.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek


Previous
Next Post »
0 Komentar