Testimoni GLA Complex Membantu Mengurangkan Masalah Jerawat

Alhamdulillah... seronok kita menyambut Syawal. Sekarang ni, banyak aje jemputan ke rumah terbuka kan ? :) Control sikit makanan anda... saya sendiri pun risau... heee... 

Kat sini.. memandangkan bulan Ramadhan dah berlalu.. saya nak kongsikan kisah GLA Complex saya...Bolehlah dikatakan testimoni daripada saya sendiri.. Biasalah kan.. semua orang nak kelihatan cantik pada hari Raya... saya juga tidak terlepas daripada merasa demikian. 

Apabila pulang ke kampung halaman, dengan kesesakannya, duduk lama sangat dalam kereta.. saya berbuka pun ala kadar, maka banyaklah supplemen yang langsung tidak saya ambil... muka saya mulalah naik jerawat malu tapi mahu.. hahaha.. maksudnya jerawat nak ada tapi duduk bawah kulit..

Selepas pulang dari kampung, saya tidak bercuti panjang semasa raya sebab cuti saya dibawa ke minggu selepas raya.. sempatlah saya catch up balik makan GLA Complex dan Vitamin B Complex. Saya harap...dengan keizinan Allah, jerawat di muka saya berkurangan apabila saya pulang ke kampung halaman suami saya... Tambah-tambah lagi, ada majlis akad nikah pula pada hujung minggu tersebut....

Apabila pulang ke kampung mertua.. Memang Vitamin lain ada masa saya ada makan dan kadangkala tertinggal sebab saya masih lagi bermusafir.. tapi GLA Complex tetap saya makan setiap hari... Geram jugak dengan jerawat sebab ada yang baru tumbuh...tapi yang best.. jerawat yang tumbuh tu.. tak mengambil masa yang lama untuk kering..

Sebab tu saya pastikan GLA Complex sentiasa diambil setiap hari.. masa sebelum saya mengamalkan GLA Complex.. lama juga jerawat tu di bawah kulit... tapi dengan pengamalan GLA Complex..  "seed" jerawat tu cepat keluar dan kemudian kering..

Kini... muka saya masih lagi ada parut-parut jerawat yang baru baik.. tapi Alhamdulillah tak ada jerawat baru yang naik.. maaf ye.. saya tak boleh nak letakkan gambar..

GLA Complex memang baik untuk membantu kulit yang bermasalah.. kerana ia membantu menyeimbangi hormon di dalam badan kita.. pengambilan GLA Complex dengan konsisten akan memberikan kulit yang glowing dan halus.. InsyaAllah parut-parut jerawat juga akan hilang..

Anda nak cuba juga? Hubungi saya di 012-5538628. Bulan Ogos ni pula adalah bulan promosi GLA Complex, beli 6 botol percuma sebotol. Jadi memang berbaloi-baloi sangat membeli GLA Complex sekarang.

Jom Like FB page saya: Hearty . Love . Healthy


Hubungi saya pengedar Shaklee Shah Alam, Mid Valley, KLCC, PNB Darby Park, Menara VSQ dan seluruh Malaysia untuk maklumat lanjut vitamin semulajadi, pembelian vitamin Shaklee dan pendaftaran keahlian Shaklee:


NURDIANA ABDUL KUDDUS
Call/ SMS/ Whatsapp/ Telegram/ Line/ WeChat/ Viber: 012-5538628
Email: n_diana@yahoo.com / diana.kuddus@gmail.com
Facebook Page: Hearty . Love . Healthy
Shaklee Independent Distributor ID: 111 2978

COD: Lokasi penghantaran adalah di Shah Alam, USJ, Subang Jaya, Mid Valley, Menara VSQ @ PJ City Centre, Amcorp Mall, PNB Darby Park, KLCC

COD Hujung Minggu: Wangsa Maju, Setiawangsa, Taman Melawati, Setapak, Sri Rampai, Jelatek
Previous
Next Post »
0 Komentar